Thursday, May 12, 2011

Cepat siap...

Salam semua... ^_^

Entry ni betul-betul nak senyum...Walaupun penat nak kemas semua barang n isi borang...

Tapi semuanya tak menghalang aku untuk menguntumkan senyuman setiap masa...(ewahh)

Aik...kenapa nak kemas???hehe...sebenarnya Kina telah pun telah diterima masuk ke UiTM Machang, Kelantan...

 

Art & Design...

Woww...Jauh tu...Tapi,ok je lah...janji belajar...ye tak???

Saat ni,tengah termenung sendiri...macam mana agaknya suasana kat sana kan...

Boleh dapat kawan yang sekepala tak...Hmmm...tak taulah...

Tak pernah nak berjauhan dengan family lama-lama...IsyaAllah semua akan ok...tabahkanlah hati...(amik mood nak tulis ni,hehe)

Semoga semuanya berjalan dengan lancar...Menghitung hari nak pergi ni...

Tarikh keramat dalam hidup yang bakal memberi pembaharuan...Ehhh???

So...nak bebel panjang pun tak de masa...lastly,aku harap korang doakan kejayaan aku ye... ^_^ tq...tq...tq...

Wassalam...

0 comments:

Post a Comment