Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Thursday, May 12, 2011

Cepat siap...

Kina Yasnain
Salam semua... ^_^

Entry ni betul-betul nak senyum...Walaupun penat nak kemas semua barang n isi borang...

Tapi semuanya tak menghalang aku untuk menguntumkan senyuman setiap masa...(ewahh)

Aik...kenapa nak kemas???hehe...sebenarnya Kina telah pun telah diterima masuk ke UiTM Machang, Kelantan...

 

Art & Design...

Woww...Jauh tu...Tapi,ok je lah...janji belajar...ye tak???

Saat ni,tengah termenung sendiri...macam mana agaknya suasana kat sana kan...

Boleh dapat kawan yang sekepala tak...Hmmm...tak taulah...

Tak pernah nak berjauhan dengan family lama-lama...IsyaAllah semua akan ok...tabahkanlah hati...(amik mood nak tulis ni,hehe)

Semoga semuanya berjalan dengan lancar...Menghitung hari nak pergi ni...

Tarikh keramat dalam hidup yang bakal memberi pembaharuan...Ehhh???

So...nak bebel panjang pun tak de masa...lastly,aku harap korang doakan kejayaan aku ye... ^_^ tq...tq...tq...

Wassalam...

Kina Yasnain / Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates