All about my 20....

Salam...

Semenjak dua menjak tiga menjak ni, Kina rasa berminat pulak dengan jubah...

especially jubah medina yang Irine Nadia Marcello pakai tu...cute sangat...
(disebabkan fulus semakit berkurangan dan wallet pun dah tak tebal mana, maka Kina kena tunda dulu hasrat nak beli jubah medina ni....isk...isk...)

(Irine n Jubah Medina)

Dan semenjak dua menjak ni jugaklah rasa perasaan nak berubah tu muncul...kenapa ha???
mungkin ke disebabkan pengaruh usia yang dah semakin tua ni???hahaha....
(tapi,orang kata berubah kearah kebaikan tak apa,ye tak???)

Tengok orang yang pakai blouse pun cantik....bestnyer....

Semua pemikiran dah berubah....
Mungkin disebabkan 'sesuatu' yang baru berlaku...
Alhamdulillah, akhirnya ada jugak seseorang yang boleh buat Kina berubah... ^_^
Siapa dia???tak nak bagitau...hahahaha....

Then,its all about my life!!!

Sekarang belajar dah semester 4, tinggal 1 semester je lagi...
Mmmmmm,mungkin Kina akan terus kerja lepas ni....Cari duit....

Tetiba ada jugakla perkara yang menerjah kat fikiran ni ala abang terjah tu....
Terjah jangan tak terjah!!! ^_^
Rupanya aku ni dah 20 tahun yer.....dah masuk angka 2 kat depan....
Macam-macam perasaan datang....

(20 tahun....umur yang membawa banyak makna)

Gembira, sedih, takut, risau...
Umpama tagline Astro....Macam-macam adaaaaaaaaa........hahahaha....

Pernah tak korang rasa macam ni???
Jom kongsi cerita ^_^ (jomlah komen n share citer korang kat ruangan komen yer)

Tu je kot buat masa ni....
Jumpa next entry.... ^_^

Wassalam....

0 comments:

Post a Comment