Akan ku tunggu saat itu...

Kejayaan di sana...
Aku pula disini, diantara kegagalan dan kejayaan...

Kegagalan mula memanggilku, adakah mahu menyahutnya atau biarkan saja?
Kejayaan pula menasihatiku supaya pergi dengannya..

Aku tahu aku harus lakukan itu...
Aku tersangat ingin pergi bersama kejayaan,
seperti seorang adik mengikuti abangnya...

Tetapi, ianya tak mudah seperti yang disangka...
Kegagalan terus-terusan memanggilku...

Kau jahat!!!!
Kenapa kau panggil aku??
Aku bukan kawan kau yang sebenar...

Aku ingin pergi bersama kejayaan!!!

Berusaha terus-terusan,
In Shaa Allah...


Aku ingin menjadi seperti 'si dia'...
Si dia yang selalu tersenyum,
Walaupun dilanda masalah,
Penat dan keletihan...

Dia tetap tersenyum...

Ya, kami jauh beribu batu...

Tapi, aku akan tetap mengingatinya...
Di dalam memori...
Takkan dilupa...

Satu hari nanti kami akan berjumpa...

Akan ku tunggu saat itu,
setia...

In Shaa Allah...

- By : Kina Yasnain -

p/s : credit pic to the owner...

0 comments:

Post a Comment