Kenangan persekolahan..

Assalamualaikum...

Hai semua...apa khabar...kita jumpa lagi nampaknya...haha...

Episod kali ni aku rasa nak kongsikan serba sedikit tentang kenangan aku di sekolah...

Maklumlah,lepasan spm...rindu rasanya dekat sekolah ku itu<huhu>


ha...nilah geng aku...amacam?...cute-cute belaka kan?(ceh,perasan je tu...)

ehemm...ok,aku kenalkan satu persatu ye...

* along-Amber
* angah-ekin
* acik-eira
* uda-pieqa

dan,akhir sekali yang paling cute tu...(perasan je,haha...)

*aku la...a.k.a kina...(kalau nak panggil min ji pun ok jugak)...


ok,nilah cikgu-cikgu kesayangan kitorang...
yang memastikan disiplin sekolah tetap terjaga daripada kitorang yang suka buat kacau ni...(bukan budak nakal,ok...)


ha...yang berbaju kurung kuning-pink tu pulak cikgu mt kitorang...Puan Marikan...


cuba teka yang mana cikgu...haha...

yang tengah2 tu cikgu bi kitorang(Puan Syari'ah),manakala yang tepi sekali belah kanan tu pulak cikgu sejarah kitorang(En. Jamal a.k.a guru cemerlang sejarah)


ha...tak macam cikgu kan?sentiasa awet muda...tulah dia...yang tengah2 tu cikgu sn(Cik Lilyazira)


ok,gmbr ni pulak...ialah cikgu bm kitorang(Pn. Aisah-berbaju dan bertudung pink) serta (Pn.Normah-berbaju biru)

hmmm,nampaknya dah berpanjang lebar aku dok mengarut dekat sini...
sampai sini dulu lah ye...terima kasih sebab sudi baca blog aku yang entah hapa-hapa ni...

wassalam...

0 comments:

Post a Comment