Thursday, February 10, 2011

Me and my BFF...

Assalamualaikum...

aku datang buat kacau lagi...hehe...

kali yang lepas aku dah cerita serba sedikit tentang cikgu2 yang dah mengajar aku...

kali ni pulak aku nak cerita serba sedikit tentang kawan2 aku...


hmm,eira adalah kawan aku yang paling rapat...rasa macam kitorang ni adik beradik pulak...


yang seterusnya ialah ekin...kitorang pun rapat jugak...kalau aku nak pergi mana2 aku selalu ajak dia...


yang ni pulak pieqa...selalu jugak lepak rumah dia...



and,yang last sekali,amber...(sebelah kiri)satu2nya kawan aku yang berbangsa cina...selalu belajar bahasa mandarin dengan dia...(yang lagi 1 tu kawan amber,shamen)
itulah kawan2 yang rapat dengan aku...





demikianlah alkisahnya...yang tak disebutkan nama tu cumalah rakan sekelas aku(jangan marah ye)...

oklah...dah ter'over' sangat pulak gambarnya...kita sambung halaman lain pulak lah ye...

wassalam...
This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment