Kina & Singa...

Salam...


oklah, pada entry kali ni,aku nak cerita pasal holiday pulak...(yeah!!)
Aku dan singa??apa kena mengena ya???

hmm,sebenarnya bulan disember tahun lepas aku membawa diri pergi ke singapore...
(gimik je singa tu :p)

merehatkan diri setelah habis SPM...(ewah...)

tak lama mana pun,tambah tolak,kira 4 hari je je...
 
hari pertama sekali jejak kaki dekat Singapore,mestilah nak rehat dulu...
yang tu no problem lah...sebab ada saudara dekat sana...

Dah cukup rehat dan bertenaga,aku pun mulalah berjalan...
(ps:aku tak sorang,ada sepupu aku yang teman...maklumlah,remaja...tak boleh pergi sorang-sorang)


masa ni aku dekat dalam 'singapore flyer'...best...





ha...nilah antara permandangan yang sempat aku abadikan dalam kamera...

hari ketiga pulak...mmm,Pulau Sentosa...Hahaha...dah lama aku nak pergi situ...
termakbul jugak akhirnya...


 yang ni masa aku di Pulau Sentosa...


maskot 'song of the sea'...


ha...aku bersama abang2 handsome(sepupu aku je) dan kakak cantik ni bergambar bersama maskot 'luge'

dari kiri abg bakri,abg hairi,maskot luge,aku dan kak rahmah(tunang abg hairi)


selain gambar kenangan ni,aku nak share jugak benda yang aku rasa best...


nilah first time aku buat passport,sebab nak pergi Singapore...haha...


masa tengah jalan-jalan dekat Hougang Mall,masa tulah pulak nampak dvd yang aku suka...
dah harganya pu murah jugak,original lagi...apa lagi...terus je aku beli...


pilih punya pilih...2 dvd nilah yang aku beli...


brochure Singapore Flyer...and dia punya pass masuk sekali...cantik kan...


pertama kali guna duit syiling negara lain,macam kekok pulak...


tiket bas...haha...kecil je kan...


main luge di pulau Sentosa...best...

mmm...cerita holiday nampaknya dah habis...

mmm...holiday pertama aku keluar negara...(walaupun Singapore je)tapi aku rasa nilah pengalaman yang tak dapat nak dilupakan...
hmmm...tirai nak berlabuh dah ni...nak mintak diri dululah ye...

aku harap korang tak jemu melawat blog aku ni...

wassalam...
Kina & Singa... Kina & Singa... Reviewed by Kina Yasnain on 9:37:00 AM Rating: 5

2 comments:

  1. kina, seronok ke Singapura. tengok gambar2 tu macm sejuk je di sana.
    sini

    ReplyDelete
  2. @esa

    hai,bagi yang baru menjejakkan kaki ke sana(mcm sy ni)Singapura tu sangat seronok.Teratur,bersih...Cuaca pulak tak sejuk kat sana pada hari2 biasa...cuma masa gambar tu diambil adalah baru sahaja lepas hujan,jadi agak sejuk jugak la...kesimpulannya,singapura mmg best...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.