Wednesday, September 7, 2011

Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita.

Salam...

Hik...hik...kontes lagi...dalam demam pun boleh masuk kontes.... >_<

Kontes apa pulak kali ni???

Ha...meh sini,Kina nak cerita..................

Nilah kontes edit photo...kalau korang ada bakat terpendam atau nak cuba nasib...masuk lah kontes ni........
tak rugi pun...

Syarat2nyer...................

Letak banner kontes nih.....
 (beres)

Follow blog Eien Razak n Dayah Jelita ...
(beres)

Letak gambar sebelum n selepas edit...

 Sebelum edit...

dan.........................
Selepas edit........

Kina nak tag.............
Hmm...gambar ni diambil masa pergi beraya di rumah saudara...
Hah...mesti tertanya-tanya...saper lah agaknya kat belakang Kina tu kan???

Haaa....tu lah anak saudara Kina...tak suka bergambar...gambar ni pun masa tu dia tak perasan...
hahahahahahaha....suka amik gambar macam nih...

hmmm...gambar ni Kina edit guna photoscape...
buat effect watercolour painting...
pastu tambah satu lg effect iaitu blur...
so...yang jelas adalah muka Kina kan???

gambar ni guna handphone biasa jer...
tu pun Kina baru beli...
(kononnya nak test lah tu)
hehehehehehe....

hmmm...ok...semua pun dah beres...
nak mintak diri dululah...
Jemputlah berjalan kat blog Kina nih...
tengok-tengok apa yang ada...
>_<

Wassalam... 

2 comments: