Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Saturday, August 4, 2012

Dekat denganku.... (",)

Kina Yasnain
Salam....

Hari ni macam-macam yang jadi... itu dan ini...

Hehehehehe [naper??] tak de pape pun...hahaha...

Dapat kawan perangai gila-dan satu kepala... [best la tuh]


Thanks hari ni pada kawan paling rapat Kina iaitu Ika!!! [tak lupa jugak kawan yang funny - Zuha]


Sebab sudi disusahkan oleh Kina... thanks sebab tolong...

Sekarang dah pindah rumah baru...dengan kawan-kawan yang memang bestlah....


Wanie, Farah, Ika [of course lah- :p ] , then, Zuha, Syidah, and Syiha...
Ni membuatkan Kina terfikir...Apakah erti kawan yang sebenarnya??? Kawan tu....................
Macam............................................... [ha???tak boleh jawab dah???] Bolehlah...

Kawan adalah keluarga disaat kita jauh dari keluarga...rakan adalah segalanya...
Rakan tu, seorang yang menemani kita disaat susah dan jugak senang...


Bagi Kina...Kawan adalah sesuatu yang amat penting...

Thanks sebab ada disamping Kina saat susah dan senang... >_< ...


Korang memang best!!!
Sayang kat korang... hehe...

Wassalam...

Kina Yasnain / Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates