Saturday, August 4, 2012

Dekat denganku.... (",)

Salam....

Hari ni macam-macam yang jadi... itu dan ini...

Hehehehehe [naper??] tak de pape pun...hahaha...

Dapat kawan perangai gila-dan satu kepala... [best la tuh]


Thanks hari ni pada kawan paling rapat Kina iaitu Ika!!! [tak lupa jugak kawan yang funny - Zuha]


Sebab sudi disusahkan oleh Kina... thanks sebab tolong...

Sekarang dah pindah rumah baru...dengan kawan-kawan yang memang bestlah....


Wanie, Farah, Ika [of course lah- :p ] , then, Zuha, Syidah, and Syiha...
Ni membuatkan Kina terfikir...Apakah erti kawan yang sebenarnya??? Kawan tu....................
Macam............................................... [ha???tak boleh jawab dah???] Bolehlah...

Kawan adalah keluarga disaat kita jauh dari keluarga...rakan adalah segalanya...
Rakan tu, seorang yang menemani kita disaat susah dan jugak senang...


Bagi Kina...Kawan adalah sesuatu yang amat penting...

Thanks sebab ada disamping Kina saat susah dan senang... >_< ...


Korang memang best!!!
Sayang kat korang... hehe...

Wassalam...
This entry was posted in

0 comments:

Post a Comment