Mace...Mace...eh,Machang??????????

Salam...

Hai u ollsss....Kina di sini............. :)

Cuti semester dah habis,sekarang kembali lagi dengan kehidupan lama........

Belajar,belajar n belajar...............

(Relaks bro,ni untuk kebaikan ko jugak kan???)

Hmm,betul jugak........so,jangan buat hidup ni cam tak bermakna padahal kita boleh corakkan hidup ni dengan warna pelangi,ye tak????????????

Go,go,go..............shining!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahaha,merepek jer nih................

perkhabaran yang diterima.....

2PM akan buat konsert kat Malaysia.........

Wahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(boleh teruja jer)

Hakikatnya tak boleh pergi dek disebabkan 1001 halangan yang menimpa...

Heheh,tak per lah,lain kali ada......Impian Kina pasti semuanya boleh ditunaikan....

Ianya tak mustahil kan??????

Selagi ada impian dan cita2 yang betul,kita semua takkan tersesat kan jalan yang bercabang atau semak samun atau kawasan tanah berpaya sekalipun..... ^_^

Hahahaha.....Semoga Kina boleh harungi semua 'permainan' ni dan akhirnya menjadi juara dalam 'permainan' ni.......

Yeah,jom kita sama2 mencipta revolusi yang semua orang mungkin tak menyangka yang kita akan melakukannya........

Jom!!!!!!!!!!!Let's Go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wassalam........
Mace...Mace...eh,Machang?????????? Mace...Mace...eh,Machang?????????? Reviewed by Kina Yasnain on 9:40:00 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.